01 02 03 18 24 25 26

joi, 6 decembrie 2012

Impletite cu budinca si fructe de padure






Tot de sarbatorile pascale am facut niste impletituri cu budinca si fructe de padure.
Este un desert usor si rapid de facut, mai ales daca aluatul este cumparat. Eu am facut aluatul in casa!
Este aluatul pe care l-am folosit la Coronita cu ciocolata.

Ingrediente pentru umplutura:

-un plic de budinca de vanilie,
-500 ml lapte,
-4 linguri de zahar,
-200 gr fructe de padure, (eu am folosit congelate)
-un ou pentru uns.

Mod de pregatire:

Intai preparam budinca conform instructiunilor de pe plic.
O acoperim, ca sa nu prinda crusta si o lasam sa se raceasca.
Aluatul pe care l-am avut l-am implartit in doua si am facut 2 foi nu prea subtiri.
Am luat prima foaie, pe mijloc am pus jumatate din cantitatea de budinca, peste care am pus jumatate din cantitatea de fructe de padure.



Apoi, partile laterale ale foii de aluat le-am taiat fasii si le-am pus in forma de impletitura peste budinca si fructele de padure.



Asa am procedat si cu a doua foaie.
Cu grija, pentru ca sunt moi,le-am luat si le-am pus in tava unsa cu margarina.
Le-am uns cu ou batut si le-am pus la cuptorul incins cam 30 de min.

Ca o observatie....calde sunt delicioase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu