01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Paine cu pasta de sfecla, spanac si ardei











Am vazut pe un site rusesc painea asta, nu se putea sa nu o incerc, mai ales ca eu fac destul de des paine la cuptor.

Ingrediente:

-700 gr faina alba
-0 lingura de ulei
-400 ml apa
-25 gr drojdie proaspata
-un praf de sare
-o lingura de spanac
-o lingura de piure de sfecla
-o lingura de pasta de ardei capia.




Mod de lucru:

Am facut un aluat de paine din: faina, apa, ulei si sare. Am framantat bine si apoi l-am impartit in 4.



O parte am lasat-o asa cum era, alba. O parte am amestecat-o cu piureul de spanac,una cu piureul de sfecla si ultima cu pasta de ardei. Vreau sa va spun ca atunci cand vom amesteca aluatul cu spanacul, sfecla si ardeii, se va inmuia si va deveni lipicios, atunci vom mai adauga cate putina faina, framantand mereu, pana cand se va incorpora tot piureul in bucata de aluat.



Le punem cu folie intre ele,intr-un lighenas si lasam la crescut.




Cand aluatul este crescut, luam fiecare bucata, o sucim in forma de rulou si le impletim. Eu nu stiu sa impletesc in 4, de aceea bucata alba am pus-o pe fundul tavii iar impletitura in 3 am pus-o deasupra.
Totul am pus intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina.



Am lasat iarasi la crescut, acoperita cu o folie. Cand aproape s-a umplut tava, am pus-o la cuptorul incins de dinainte,la foc mediu, cam 40 de min.

Dupa timpul de coacere, uitati ce a iesit!




Abia asteptam sa o tai sa vad ce a iesit!
Va spun ca am fost foarte multumita de rezultat! Gust mai pregnant, avea de spanac si de ardei. Pasta ce am facut-o asta toamna, de ardei capia, era cam picanta, asa ca si painea avea un usor gust picant. Sfecla nu se simtea!






Cam atat! Am sa mai trec pe la rusoaice, fac niste cocaturi.....grozave!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu