01 02 03 18 24 25 26

duminică, 9 decembrie 2012

Pasca



Cu aceasta reteta am luat locul 2 la concursul organizat de Just-t-Romania in colaborare cu divainbucatarie.ro,premiu ce a constat intr-o tava de ceramica,2 cani de ceai,30 de plicuri cu diferite ceaiuri si 30 plicuri cu miere.
Multumesc Just-t!






HRISTOS A INVIAT!












Nu eram sigura ca vreau sa o postez,de aceea am si ratat sa pozez ingredientele.Este pasca ce toata lumea o face,nu este nimic deosebit,decat aluat de cozonac si umplutura de branza cu stafide.Am framantat dintr-un kg de faina din care am facu si un cozonac.

Ingrediente:

-1 kg de faina alba
-2 oua+2 galbenusuri
-350 lapte
-o lingura de untura netopita
-50 ml ulei
-30 gr drojdie proaspata
-esente de rom si vanilie
-coaja de la o lamaie

Am facut aluatul si dupa ce a crescut,am impartit in doua,o parte am fact un cozonac si o parte am facut o pasca.O sa spun despre pasca.
Am intins o foaie nu prea subtire pe care am pus-o intr-o tava unsa cu untura.Pe laturile tavii am pus cate o "codita",de aluat,impletita in doua.





Am pregatit umplutura:

-500 gr de branza proaspata de vaci
-100 gr stafide(hidratate)
-esenta de rom si coaja rasa de la o lamaie
-100 gr de zahar
-4 oua
Am amestecat toate ingredientele si am pus peste foaia din tava.




am pregatit cateva fasii de aluat,o parte amestecat cu cacao,pe care le-am asezat peste umplutura.








Din aluatul ce nu creste,l-am mai prezentat eu,am facut 4 trandafirasi si 4 frunze,pe care le-am pus in cele 4 colturi de la pasca.




frunzele ar fi trebuit le fac mai groase,pentru ca nu ies in evidenta dupa copt.





Cu ou batut si un pic de lapte am uns marginele,fara trandafiri si frunze si am pus la cuptorul incins cam 40 de min.







HRISTOS A INVIAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu