01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Piept de pui cu alune si patrunjel









Este un preparat ce il recomand cu toata placerea!
Este foarte usor de preparat si cu o savoare deosebita ,de la alune si patrunjelul verde......asadar...

Ingrediente:

-un piept de pui
-50 gr. alune prajite
-o lingura de zeama de lamaie
-50 ml ulei de masline
-o legatura de patrunjel verde



Mod de pregatire:

Pieptul de pui dezosat si curatat de piele si grasime, il desfacem pe dindoua, rezultand 2 inimioare.
In fiecare bucata de piept, cu cutitul, facem un buzunaras.



Saram si piperam si lasam la o parte.

Pregatim pasta de alune.

In blender punem alunele ,le sfarmam pe jumatate , apoi adaugam patrunjelul, uleiul si zeama de lamaie, maruntim cam cit dorim sa fie de fin.









si pasta rezultata - eu nu am vrut sa fie asa fina...





Cu aceasta pasta am umplut "buzunarasele" ,le-am prins cu scobitori si le-am prajit pe gratarul incins, cam 10 min.
A fost grozav, toata lumea a fost incintata!









Si un superb trandafir, din gradina, intr-un aranjament pentru masa din living !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu