01 02 03 18 24 25 26

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Platouri festive de Sfantul Ioan


Pentru ca am vazut ca se cauta platourile festife,am mai adaugat cateva........


















Nici anul asta nu am scapat de Sf.Ioan de la pregatiri :-(

Am avut aperitive de mai multe feluri, apoi curcan cu fructe la cuptor si ca desert: tort de ciocolata.

Am sa va prezint doar aperitivele, pentru ca numai pe astea am apucat sa le pozez,cu celelalte......trebuie sa ma credeti pe cuvant de pionier!




Aici avem Drob din piept de pui cu mac si ardei capia cu urda si marar.






Apoi cosulete din foi de placinta cu pasta de avocado si creveti.






Clatite rusesti(blini) cu maioneza usoara si icre rosii.






Salata de telina si mar, pe felie de portocala.






Ardei capia cu urda, marar si prosciuto






pasta de peste pe felie de castravete verde cu masline si cascaval.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu